Getting them!

Heeelo minna~
Just pratat med min mamma och ska nu skicka min brors födelsepacket och förhoppningsviss en ny jacka som jag kan ha till våren.Min gamla är för lite så och de är relativt billager där borta också!
Men i allafall medan jag hade exstremt tråkigt en dag har jag flera gånger sett denna bilden och faktiskt så har det fått mig att insee att det är rätt.
 
 
Ligger det inte lite sanning i det.För er som inte ha sett filmen tror jag att den heter på svenska "TRASSEL" men eftersom jag växte upp med att se filmer på engsleska tycker jag det är störande att se filmer dubbade vilket språk det än är...allefall filmer.Ajaaa spanska är nästa grej (not fun.)
Byeee~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0