Foto med Johanna!

Hello minna!
Jag har varit väldigt dålig på att blogga och jag måste seriöst blir liiite bättre kanske.
Men eftersom jag har såmycket att göra med skolan,min fiollektion och konstanta springande mellan kompisar som inte kommer överens,blir les på varandra och så vidare.
I slutändan ett enda ilandsproblem igentligen.Så igår fick vi en uppgift i engelska som krävde att mans kulle fota en massa i kalix (där jag bor just nu) och då var jag med johanna som hade med sin "älskling" nikon.
Den är super bra föresten recomenderas starkt! Men just nu har jag bara två av dom miljontals bilder vi tog.
 
En på mig:
 
 
En på båda av oss:
 
 
Vi är så fina.Vissa var lite suddiga framför allt för hennes utfällbara stativ inte riktigt sammarbeta med oss.
I slutändan var våra fötter så kalla att vi tappade känslen helt i dom.När vi sen kom in på gallerian så firade vi värmen med chocklad och de allt just nu..
Byeee~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0