Dom är mina!!

Hello minna!!
Det har gått någon månad sen jag sa till mamma vad jag ville ha i julklapp (lite sent nu) men hon han alldrig köpa eller skicka dom och nu imorgon fyller min äldsta lille bror år han blir nu 14.
OCH  hämden blir juv!
När jg hade fyllt 14 för ca två år sen så kalla han mig fjortis bara för att han kunde.Jag sminkade mig och klädde mig verkligen inte som en fjortis jag levde i munkhuva och mina jeans då haah och uppsatt hår.Jag var inte så noga på hur jag såg ut då.Men jag ska komma till saken nu.Det är så att mamma sa hon hittade skorna jag ville ha och dom står nu hemma hos henne (i england) så hon ska skicka dom till mig snart!
Hon skickade Anils födelse grejor i förrgår så dom borde komma imorgon eller senare.
Det blir nog bra men bild på skoran (fotad hemma hos mamma)
 
 
Kanske inte alla tycker om dom men jag är så förälskad i dom direkt!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se

Åh shit vad snygga! :)

Svar: Tack!! :D
Antonia gällentoft

2013-02-16 @ 18:40:04
URL: http://adaras.se
Postat av: J O Y ▲

Så snygga!

Svar: Tack! Älskar dom!
Antonia gällentoft

2013-03-21 @ 03:34:39
URL: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0