Tränar,bakar och mumsar allt samtidigt!

Ja,men då är jag hemma och ska åter repetera inför mitt NO prov imon som förhoppningsviss går bra.
Man får ju hoppas på det bästa.Jag bad min lilla bror Anil om hjälp att ställa frågor och sånt som skulle få mig att minnas viktiga saker.Innan han kom hem syselsatte jag mig med att baka lite kolakakor som var goda men oj så mäktiga att ja kunde bara äta en....
 
 
Ja,dom kanske inte ser ut som kola kakor...
Men det är mitt eget recept och dom bruka blir uppskattade runt i familjen och vänner
Hoppas dom inte säger det bara för att vara snäll.....O_O
 
Nej men vidare till bluggandet....efter några timmar gick det bra och nu befinner jag mig här!
 
 
Men visst är fin....nej men skämt och sidor ha en trevlig kväll!
Ses

Kommentarer
Postat av: EMMA

Dom såg inte så smaskiga ut... xD

Svar: men emma mn lilla kompis dom var ganska goda!!!
Antonia gällentoft

2012-09-14 @ 13:57:51
URL: http://emmavikstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0