Skolan är bra ibland!

Hallå!
Idag var en ganska chill dag och så.
Vi har bara haft fyra lektioner och en var ju bild och så,det är ganska kul för jag tycker om att rita och så.
Dom flästa säger att jag är ganska bra på det.Jag bara delviss hålla med det.
Jo,för jag kan rita med blyets och de me med vattenfärg och sånt...
Ja de bokstavligen suger jag på.
 
 
 
Inte så fin bild på mig haha men ändå!
Det var kul historia bakom den här bilden.Jo min kompis Johanna ringde mig och undra om vi skulle till Ica och ja "ba jo de ska vi" och då ville hon förlja med men ingen av oss orkade vänta haha litte elakt av oss men vi gömde oss bakom träd tills hon had gått förbi henne och så mötte vi upp henne vid ica efter.
Hon visste inte....vi kände oss som ninjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0