Fördömda småsyskon alltså!

Ni kan ju gissa.Jag har då fyra små syskon och låt mig förklara så här.
Ibland där dom riktigt snälla och ibland undra jag om dom är aliens som har tagit över sötta små människo barns kroppar också.Det låter creepy jag förstår men jag har reflekterat över det också.
Det som hände idag var det här:
 
1.  Jag kommer hem (går in i mitt rum)
2. Min lille bror Gabriel frågar om jag har chocklad kvar från förra lördagen
(såklart jag inte har haha)
 
3. Slänger ut honom efter jag får nog av hans chatande. (hade sagt snällt en hundra gånger minst)
4. Går för att ta min dagliga chocklad från min kalender (jag tycker fortfarande om de fast jag är så gammal)
För att hitta en HELT tom kalender.
 
5.Jag jagar Gabriel och kallar han ond.
6.Min snälla 3 åriga lilla syster Elvina försöker förgäves reparera min kalender (han åt upp hennes också)
och trösta mig.
 
 
Snyft....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0